Profiel

Als bedrijf of ondernemer is het fijn als je hoedanigheid duidelijk is

Maar een rol kan bij aanvang minder helder zijn of na een tijdje veranderen. We kunnen je helpen met het definiëren van jouw rol, van jouw onderneming. We helpen je koers te bepalen. Dit doen we door een profiel op te stellen. Tijdens twee gesprekken nemen we hier uitvoerig de tijd voor. Het doel van deze interviews is tweeledig. In het eerste gesprek hebben we het over toen, in het tweede gesprek over het heden en de toekomst. Je wilt immers eerst weten waar je vandaan komt, voordat je kunt bepalen waar je naartoe gaat.

Na het eerste interview stellen we jouw profiel op. En tijdens het tweede interview willen we van jou horen wat je van het profiel vindt. Aan de hand daarvan bepalen we de richting. Vanuit hier starten we de analyse. Als je eenmaal je profiel binnen hebt, is dat het startpunt voor bijvoorbeeld websiteteksten en andere uitingen. Die zijn dan zo gepiept.

Daarnaast vragen we iemand van buitenaf voor een interview over jou. Jij draagt de persoon aan en wij vragen hem eerlijk over jou te vertellen.

Het resultaat is een boek van ongeveer tien pagina’s over jezelf, waarin je meer leert over wie je bent en wat je doet. Samira Himmit leidt de interviews, Anneke Kortleve schrijft de analyse. Zo combineren we de psychologische en strategische kant. Scherp en invoelend.